Clubrit 16

Benedensas

De rituitzetter van dienst had een route uitgezet,,Rundum Hauze'' ivm vaderdag zodat er afgesneden kon worden door de vaders die op tijd thuis wilden zijn. 

Het was ook de ochtend na de overwinning van Nederland op Zweden welke op het Wk-dorp uitbundig gevierd is door enkele leden,  er waren 's morgens dan ook enkele afmeldingen op de app, ikzelf had ook weinig ambitie om 7 uur maar in de wetenschap dat je na een paar uurtjes fietsen meestal wel weer fit bent, mezelf toch maar uit bed gehesen, en ook de belofte om een verslag te schrijven voor de voorzitter.

Zodoende vertrokken we met 12 3sprongers en Cor als gastrenner om richting Sprundel, Etten-Leur, Zevenbergen te gaan, waarna we op de Stelledijk te maken kregen met een valpartij, door een rare wegafzetting een lullig randje, en overgang van zonlicht naar schaduw  hiervan was Pieter het grootste slachtoffer, gelukkig mocht hij na grondige controle in de ambulance met het vrouwke huiswaarts.

Dat de ambitie bij de rest tot het nulpunt gezakt was mogelijk duidelijk zijn, zodoende zijn we in Dinteloord linksaf geslagen om via Gastel met 72km op de teller weer in Rucphen aan te komen.

Pieter nogmaals beterschap hopelijk snel hersteld.

 

Fietsgroet Adri